VACATURE.
Op een dag vind je de job van je leven, en dan voelt het niet als werken. Heerlijk toch? Zo voelt het althans voor onze IT helden. Met hun technische kennis maken ze het verschil voor onze klanten – met de nodige medailles achteraf. Yep, het zijn echte helden. En we zoeken er nog!
HELD(IN): SERVICEDESK / HELPDESK MEDEWERKER
“Houston, we have a problem.”
Woorden die jou niet afschrikken? Jij staat te springen om te helpen? Double check ✔️ ✔️
Dan ben jij misschien wel de Servicedesk / Helpdesk Held die we zoeken bij focusonbusiness.
Hoe ziet je dag eruit? Je ondersteunt klanten telefonisch, per mail of via instant messaging. Incidenten aannemen, registreren en analyseren… you love it. Indien mogelijk ook het afhandelen of overdragen aan een interne of externe collega. Natuurlijk is er meer, zoals proces- en systeemverbeteringen doorvoeren, IT-projecten ondersteunen, netwerken beveiligen, informatiesystemen beheren of zelf testprocedures opstellen en uitvoeren. Saai wordt het niet, integendeel.
Wat wij zoeken in onze nieuwe held? Je beschikt over een basiskennis hardware, software, netwerken, switches, modems, firewalls en TCP/IP. De kneepjes van het vak brengen wij je bij. Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten ben je taalvaardig en communicatief, zowel in het Nederlands als in het Engels. Un peu de français est un plus. Als skilled servicedesk medewerker denk je kritisch en analytisch: je visualiseert, analyseert en lost complexe problemen op. En als je deze insights ook nog eens doelgericht met je team sharet, dan vinden wij dat heldhaftig. Kom maar op, servicedesk / helpdesk held! Wees maar gerust: daar staat iets tegenover.
Zoek je een ferm stabiele werkomgeving bij collega’s die ook al jaren held zijn?
Stuur je cv en korte motivatie naar